Haarlem Dakopbouw plaatst extra verdiepingen op bestaande woningen. De manier van werken is innovatief en transparant. Haarlem Dakopbouw is marktleider op het gebied van dakopbouwen.
Fodis is verantwoordelijk voor de volledige marketing en communicatie van Haarlem Dakopbouw. Van strategie tot uitvoering. Fodis ontwikkelde een sterke strategie waarmee Haarlem dakopbouw zich als bouwbedrijf onderscheidt van de meer traditionele bouwbedrijven. Met dit onderscheidende vermogen is het gelukt om de positie als koploper te bereiken en weten we dit te behouden en continue te verstevigen.
Content creatie
Wij creëeren de content die nodig is voor reclame en communicatie. Denk hierbij aan het printwerk, fotografie van projecten, videocommunicatie voor intern en extern gebruik en de ontwikkeling van de website. Alles gebaseerd op de marketingstrategie die is opgesteld om altijd consistent de kernwaarden te communiceren.
Video is een veel ingezette tool in het geval van Haarlem Dakopbouw. Het toont de voordelen van een dakopbouw, en kan kracht bijzetten waar het gaat om het informeren van de klanten over de procedure en het traject. Bekijk het youtube kanaal van Haarlem Dakopbouw voor andere video’s zoals een time-lapse van een plaatsing en bijvoorbeeld een instructievideo voor het monteren van gipsplaten.
Branding
Uitstraling die bij het bedrijf past ontwikkelen en deze doorvoeren op alle fronten. Voor Haarlem Dakopbouw bewaken wij de branding en voeren deze eenduidig door. Duidelijk voor de klant, maar ook voor het bedrijf zelf!