Blijf actueel, up-to-date en scherp!

Fodis - control room - up to date

Het is een gemiste kans om niet te laten zien dat je weer een stap verder bent, of dat je nieuwe producten of diensten kunt aanbieden. Wij houden dit goed voor onze klanten in de gaten en trekken op tijd aan de bel. We kijken dan samen met de klant hoe wij bestaande communicatie efficiënt kunnen updaten of uit kunnen breiden.

Regelmatig met elkaar in contact

Wij staan op regelmatige basis in contact met onze klanten. Dit betekent op maandelijkse basis, of minimaal ieder kwartaal, een overleg over de actuele stand van zaken. Even kort een kop koffie, of wat langer als dat nodig is.

Voor ons is zo’n moment goed op letten, en kansen signaleren. Kansen waar jij als ondernemer misschien te snel aan voorbij gaat omdat je druk bent met andere zaken die moeten gebeuren. Je kunt je nieuwe ideeën gelijk even toetsen en krijgt direct feedback vanuit een fris perspectief.

Na afloop ontvang je van ons een korte samenvatting van hetgeen we besproken hebben en gaan we (helemaal up-to-date) weer door met wat we aan het doen waren: meebouwen aan jouw organisatie. We merken dat deze periodieke meeting altijd iets oplevert. Iedereen staat weer op scherp en kan weer met de juiste input verder.

Voorbeeld?

Bij een van onze klanten, Haarlem Dakopbouw, betekende recente en grote aanpassingen aan de productiefaciliteiten van het bedrijf dat met name de bedrijfsvideo niet meer liet zien hoe het er momenteel (een stuk efficiënter) aan toe gaat. Met veel beeldmateriaal dat wij in de loop van de tijd hebben verzameld, maakten wij een nieuwe video. De combinatie van bestaande beelden met nieuw beeld uit de nieuwe productiefaciliteit laat weer zien hoe het er momenteel op dagelijkse basis bij Haarlem Dakopbouw aan toe gaat. Iets om trots op te zijn, en om te laten zien!

Contentagenda

Of bijvoorbeeld Zuivelhoeve waar de seizoenen natuurlijk belangrijk zijn. We helpen ze met content die daarop in speelt aan de hand van een content-agenda. Zoals in de maand mei, dan is het namelijk tijd voor heerlijke graskaas! Handig, want dit weet je natuurlijk ruim van te voren, en kan dus ingepland worden.

Zullen we afspreken?

Bel ons even of stuur een mail. Dan plannen we deze week nog een meeting in!

023 20 25 002
wouter@fodis.nl of tom@fodis.nl

About Wouter Schoonebeek

Mede-eigenaar van Fodis, Drankrugzak.nl, Mobiledrinks.eu en lemodi. Studeerde Communicatiewetenschappen (Bsc) aan de Universiteit van Amsterdam en Media Psychologie (Msc) aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Gaat graag aan de slag op marketingstrategisch niveau en zorgt voor passende begeleiding in de uitvoering van marketingstrategie.