Begrijpen, vertalen, tonen.

Product- en klantkennis is ons uitgangspunt.

Ieder bedrijf, product of service, groot of klein, heeft baat bij goede marketingcommunicatie. Met marketingcommunicatie bereik je immers mensen die jouw bedrijf succesvoller kunnen maken. Maar de weg naar de juiste vorm, insteek en inhoud van de boodschap blijkt in de praktijk voor velen een uitdaging. Fodis heeft voor veel verschillende mooie bedrijven gewerkt zodoende veel ervaring opgebouwd. Wij sturen je door het oerwoud van keuzes die komen kijken bij het voeren van een goede marketingcommunicatiestrategie. Wat ga je vertellen? Tegen wie vertel je wat? Waar ga je dat vertellen? Op welke toon, en hoe vaak herhaal je de boodschap?

Concepting.

Wij eten graag uit onze eigen keuken en delen onze smaak.

Naast ons werk voor veel verschillende opdrachtgevers ontwikkelen wij ook eigen concepten zoals drankrugzak.nl en lemodi. Zo zetten wij onze kennis niet alleen in voor anderen maar maken er zelf ook graag gebruik van. Dit noemen ze in de techwereld dogfooding, wat zoiets betekent als eten wat je een ander voorschuift. En dát principe vinden wij mooi.

Vragen?

Stel direct je vragen en wij nemen vrijblijvend contact met je op.

Naam*

Email*

Telefoonnummer*

Vraag*